Mocht het zo zijn dat u niet tevreden bent over de wijze waarop wij u informeerden dan wel behandelden; vraag om een verhelderend gesprek. Als patiënt kunt u in gesprek gaan met de behandelaar over de wijze van voorlichten of behandelen. U krijgt alle ruimte de klacht te formuleren en de behandelend tandarts kan uitleggen waarom hij of zij op een bepaalde manier handelde. Vervolgens kan er samen naar een geschikte oplossing gezocht worden.

Komt u er samen niet uit, dan kan er telefonisch advies gevraagd worden bij het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP). Het TIP is opgericht door de beroepsorganisatie, de NMT. Als ook dit geen bevredigende oplossing levert kunt u gebruikmaken van de NMT-klachtenregeling waarbij de praktijk is aangesloten.

Behandelingen

Laatste nieuws

Nieuwe website online

Met trots presenteren wij u onze nieuwe website. In samenwerking met TopPraktijk is deze website voor ons op maat […]

» Lees verder

Contactgegevens

Jonkvrouw Sanderijndreef 31

3562 LN Utrecht

(030) - 261 6262

info@tp-acem.nl

Vanaf 8.15 t/m 11.15 en 13.15 t/m 16.15
telefonisch bereikbaar op
doordeweekse dagen.

Openingstijden

Maandag 08:00 - 17:00
Dinsdag 08:00 - 17:00
Woensdag 08:00 - 17:00
Donderdag 08:00 - 17:00
Vrijdag 08:00 - 17:00

De praktijk is gesloten tussen
12:00 - 13:00

Direct aanmelden bij Tandartspraktijk Acem?

Wil je je direct aanmelden bij onze praktijk? Op dit moment is er nog plek voor nieuwe patiënten.

Direct aanmelden